Top

Meest gestelde vragen:

1. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product op de "In het winkelwagentje" button te klikken .
Het artikel wordt dan in de winkelwagen geplaatst.
U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in de winkelwagen afrekenen. 


2. Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen.
De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.


3.Is het noodzakelijk om mij te registreren?
Nee, u bent niet verplicht om u te registreren.


4. Welke betaalmogelijkheden heeft Zwartwitshop?
U kunt betalen met Ideal of overboeking via uw eigen bank.
Voor België: Mistercash of overboeking.
Voor Duitsland: Overboeking.

Meer informatie over de betaalmogelijkheden .

5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van de bestelling is 1-3 dagen.

Meer informatie over verzenden.

6. Kan ik een artikel retourneren? 

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ZwartWitShop geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Het herroepings/retourformulier of u stuurt een mail naar info@zwartwitshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."


Meer informatie over retourneren.


7.Hoe kan ik een product zoeken ?
Binnen de webwinkel vindt u in het midden-boven de functionaliteit "Zoeken".
Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.


8. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Dit kan alleen als de bestelling nog niet verzonden is.

Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice of gebruik het contact formulier
en vermeld daarbij het order- en artikelnummer en eventueel uw bankrekeningnummer.


9. Hoe wijzig ik mijn account gegevens:
Als u inlogd bent kunt u de accountgegevens wijzigen.


10. Wachtwoord vergeten?
Dit kun u opvragen via de button "wachtwoord vergeten"? met het
e-mail adres waar u mee geregistreerd staat.

11. Het artikel wat ik wil bestellen is niet meer op voorraad.

Artikelen die zijn uitverkocht zullen wij zo snel mogelijk weer aanvullen.

U kunt ons via het contactformulier benaderen als u wilt weten wanneer het artikel weer voorradig is.
Het kan ook gebeuren dat het artikel uit het assortiment is gehaald en niet meer leverbaar is.


12. Waar kan ik een productbeoordeling schrijven van een artikel wat ik heb gekocht? 
Op de productpagina van het artikel dat u bij ZwartWitShop heeft gekocht. Onder de productfoto: "Schrijf hier een review".

13. Ik heb een klacht over mijn bestelling.
Bij klachten kunt u telefonisch ,via het contactformulier of email contact met ons opnemen. > zie contactgegevens


14.Levert ZwartWitShop ook in het buitenland?
Wij leveren ook in België en Duitsland. Voor de betaling vanuit België kunt u gebruik maken van Mistercash of overboeking.
Voor de betaling vanuit Duitsland alleen overboeking.
Bij overboekingen versturen wij de artikelen zodra het bedrag op onze bankrekening is bijgeschreven.

15. Klachten.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zwartwitshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

16. Wat is jullie rekeningnummer?

 
Bankgegevens: ABN AMRO

T.n.v.:   JoReTa Online Shopping  (vermelden bij overboekingen)

Rek.nr: 466 3862 06

IBAN:    NL03 ABNA 0466 3862 06


BIC:      ABNANL2A


Mocht u nog vragen of opmerking hebben dan horen wij dat graag!


Contactformulier:
               

@